Har tråk så gör detta.

vilken färg har du på dina skor? - vita.
hur många sms har du skickat med din telefon? - mååånga.
vem är nummer 9 i din kontaktlista? - ja vene , orkar inte kolla ;s
vilka fyra första finns i din "mottagna samtal" lista? - dolt , felicia , dolt ,dolt igen xd
vilka tre första namn finns i din smsinkorg? - felicia,kim, elin .
vem kysste du senast? - dedu :$
vem kramade du senast? - mamma ♥
när såg du din bästavän senast? - igår. ;d
din favorit film ; vene ;s
din favoritlåt? - flera stycken.
bär du på en stor hemlighet nu? - nja..
när vaknade du imorse? - halv 12  ;p
vem hade du velat träffa just nu? - min kille , :)
är du kär? - ja , i min kille . vafan trodde du , ? ;o
om inte, gillar du någon då? - jao ?
när drack du alkohol senast? -Hemma & på hamnfestivalen (:
vilken låt är nummer 6 uppifrån i din spotifylista? - Carola - på egna ben ...
vilken låt är nummer 6 nedifrån i din spotifylista? - Chris medina - what ere words..
vem skrev till dig på msn senast? - min kille , ;d
vem skrev du senast sms med? - veneh ?
vad ska du göra i dag? - vah med hanna .
om du går in i ditt fotoalbum på mobilen, vad är det första du ser? - En bild på min brorsa och jag . ;p
har du piercingar? - neh ska få.
vad står det i ditt senast skickade sms och vem var det till och vad handlade det om? - '' vänta på mig'' så kommer du till konsum.
vilken vän vet mest om dig? - felicia trorja.
vad stod det i din senaste händelse på fb? - Hanna Ronaldo har kommenterat sin egna status .
favoritdryck? - cola & redbull.
när rökte du senast? - igår.
vilken kille var du med senast? - kim xd
vad köpte du senast? - pizza.
vilken låt lyssnade du senast på? - Chris medina - what ere words..
vilket humör är du på just nu? - vene .
vad har du på dig? - kläder.

har inget och göra , men hejdå / thilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0