Hej

Hejsan idag ska jag väll va med jossan,fille jag vet inte ;s
Men om jag inte ska va med dom så är jag med hanna!
och det va väldigt fint väder ;d <3, och då ska jag väll ner till sjön och sätta mig och sola skiter i om jag är jätte brun ;s
jag ska bli brunare :) <3

Men och en sak ......

Alla hackar på mig & det hatar jag . -.-'
Kan dom inte hacka på sej själv. dom  hackar bara på MIG och ingen annan , e dom avensjuka eller ngt ?
värkar så .
jah ljuger liksom inte om min ålder, och jag vet att jag är den sötaste,sexigaste,finaste, smalaste ..
Men man behöver inte va jätte smal och jag kanske är lite mullig.
förlåt men jag får väll inte va det.-.-'
Om ni vill att jag ska må dåligt ..
kan ni ju dra åt helvte och skaffa ett bra liv ..
jag har redan ett bra liv. om ni slutar hacka på mig så kanske det är ennu bättre .


men hejdå skulle bara säga detta :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0