men normalt...

Men normalt och snacka skit om sin bästavän.. vi har känt varandra 5-6år!
tänk lite förfan! innan du säger något lillskit...
just nu vill jag inte ha dej med och göra du är bara omogen när du håller på och säger att du är bättre en mig.. du har FAN också rökt TÖNT!
du tror du är cool ... jävla snorunge!
gå och dö -.-'
tänker inte förlåta dej merah
du får snart rykten då ska jag skratta då får du en läxa och lära dej , idiot!
och du ska fan skita i om jag RÖKER... MITT ANSVAR!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
OCH NORMALT ATT MIN HUND SNARKAR, HON ÄR SÅ GULLIG ;) <3


@Peterkung Barrza han är bäst det är bara så ;] ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0